25 feb 2013

Bondia dilluns!!!



Avui m'he llevat contenta, amb molt bon humor, estic encantada. Ara agafo el comandament i em proposo iniciar una... com ho diria, complicada setmana... confio (virgencita, virgencita, con mi esfuerzo y con tu ayuda) que tot anirà bé... L'altra dia una amiga em va dir que li agradaven molt els meus "dilluns", bé, perquè us he d'enganyar, a mi també, n'aprenc molt d'ells i m'ajuden, a mi la primera, a agafar forçes. M'estan ensenyant el valor de cada moment i, ho confesso, he deixat d'esperar, d’esperar el cap de setmana, les vacances, al destí, als cops de sort, a que passi la crisis... Així que, molt important, deixe'm d'esperar, i som-hi! Avui pot ser un gran dia!!! Que tingueu una molt bona setmana!

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario