27 dic 2012

ATREVEIXE'T



QUI SÓC?

He passat molts anys de la meva vida analitzant la influència que han tingut sobre mi els meus pares i la societat, fins que em vaig adonar que jo tinc la capacitat i la responsabilitat de construir la meva vida, no hi ha excuses que valguin.

Conec molt bé totes les excuses que ens podem posar alhora de realitzar canvis a la nostra vida: no m'ho mereixo, no sóc prou bona, no en sé tant com els altres, no hi arribaré mai, em sortirà malament, sabia que passaria això... i moltes més. És més fàcil queda'ns com estem que canviar.

Sóc dona, orgullosa de ser-ho, optimista, positiva, amb caràcter, emprenedora, emocional i racional. Sóc una gran entusiasta de les noves tecnologies (TIC), que em permeten interactuar i créixer, cada dia, a una gran velocitat.

Fa 3 anys vaig decidir anar a la Universitat, tornar a la formació m'ha aportat, no tants sols coneixements, sinó seguretat i sobretot sentir-me a gust amb mi mateixa. És fabulós i enriquidor el còctel de coneixements i experiències.

QUINS SON ELS MEUS PROPÒSITS?

Cadascun de nosaltres tenim un propòsit a la vida. Quina és la nostra missió a la vida? La resposta no ens la podrà donar ningú, l'hem de trobar nosaltres. La nostra vida és única i no es podrà repetir, per tant tenim l'oportunitat, cada dia, de modelar-la.

Anar a treballar no és tant sols cobrar una nòmina, és motivació, il·lusió, satisfacció personal, autoestima... No és el mateix estar satisfet amb la teva feina i no estar-ho.

Vaig conèixer el Coaching en un moment estàtic i desmotivador de la meva vida, tant a nivell personal com professional. Els seminaris de Coaching m'han ajudat a aprofitar el present i planificar-me el futur, no és fàcil canviar, però ara tinc clar els meus objectius i el més important, em sento segura i convençuda de la meva decisió.

M'agraden les persones i crec en el seu potencial per aconseguir els seus objectius. Crec en els adolescents, són el futur, si observo el jovent me n'adono que desprenen tanta energia!

Pots aconseguir avançar, apassiona't per la teva vida i la teva feina i el més important, trobar el teu lloc i trobar-te tu mateix.

La quantitat i la qualitat de bona sort que t'arribi depèn de tu!!!

cristina.grosp@gmail.com




No hay comentarios:

Publicar un comentario