31 dic 2012

Bondia dilluns!!!

 
Wuau... darrer dilluns de l’any, avui puc dir que ha estat un any complicat, però només tenim una vida, així que no la malgastaré lamentant-me, algun dia, amb els encerts i desencerts, aconseguiré assolir els meus objectius amb èxit i tú... també, no tinc cap mena de dubte. El pas dels anys no és el més important, sinó el que som i el que fem. Hi ha molt de camí per davant, així que avui, amb totes les vostres forçes, no deixeu de desitjar, decidir, demanar, somniar i sobretot estimar... tot un any ens espera i amb la nostra energia, aconseguirem saltar tots els obstacles. Que res ni ningú ens tregui el somriure, bon any 2013!!!

cristina.grosp@gmail.com

1 comentario:

  1. Avui, es el primer dilluns d'akest primer any k ha començat. M'he proposat canviar els meus hàbits, la meva manera de pensar , pensar amb positiu. Per a mi el pas dels anys m'han marcat en moltes coses com a la majoria de nosaltres tant en positiu com en negatiu com tu be comentes ..... ara per ara no vull fer una valoració de la meva vida, pero si se que el que vull es aprofitar aquesta oportunitat .
    Una oportunitat k has fet possible amb aquesta feina tant magnífica que estats portant a terme. Vull ser jo mateixa, decidir per mi mateixa i com tu dius tenim molt de cami per davant......no perdrem les ganes per seguir ........ (kede totalment prohibit tornar enrere) ....

    ResponderEliminar