12 sept 2016

Bondia dilluns!!!


A casa ens hem despertat sense protestar, sense queixes, amb silenci, sense preses, tot anava rodat, ahir al vespre vam deixar-ho tot preparat.
Avui, algú, aquí a casa, ja és gran, entre mirades de complicitat he intuït un cor encongit (el meu) i alhora un grau de maduresa (el seu).
Avui, és el primer dia d’institut per al meu “petitó”, mareta meva, quins records m'han vingut al cap!!!!! Nous amics, noves emocions, nous sentiments... una nova etapa que, de ben segur, recordarà tota la vida!!!!

Avui, no em serveix dir-li que estrena motxilla, llibres, carpeta i llapis de colors, que li espera una mestra que el mimarà, l’estimarà i vetllarà per ell en un edifici fantàstic amb un pati molt maco ple de joguines. Avui, l’únic que em serveix, és dir-li... que malgrat es faci gran... jo, sempre hi seré.

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario