8 feb 2016

Bondia dilluns!!!


No som res... qui no ha dit mai aquesta frase. Un dia estàs be, i a l’altre patapum... 

Fins dimecres tenia el millor company de feina que es pot tenir, veterà, amb experiència, ple de coneixements i hores... moltes hores de treball i d’esbarjo compartides, de dia i de nit, laborals i festius. Dijous es va despertar sense forces. Vaig córrer per ajudar-lo i l’equip tècnic amb una mirada de compassió em va comunicar que m’acomiadés. Avui n’he recollit les cendres, tot ell dins un disc dur extern, m’han dit que la carcassa no cal que la pagui (tot un detall).

Ara ja té substitut, un de jove, nou, brillant, ràpid, això si... ansiós per treballar...
Deixaré que em sorprengui, total... NADIE NI NADA ES PARA SIEMPRE!!!


Molt bona setmana!!!


cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario