31 jul 2013

Lluny del 60-90-60 :)



Ai mira... em resisteixo en el dia a dia, però és entrar a la perruqueria i, no sé com, en el meu cervell s’activa un mecanisme que fa que ràpidament agafi, no una, sinó un grapat de revistes del cor. És una situació que em supera, i m’impregno d’un xafardeig malaltís obsessiu. I vinga notícies d’amors que venen i un grapat que se’n van... com diuen les àvies “avui dia no s’aguanta res!”

I vinga notícies d’on van de vacances els famosos... i això... no em dieu que no fa ràbia, tot un xipi xepi d’aigües fresques i platges fantàstiques, transparents!!!!!!! i ves per on... jo tinc el privilegi de tenir al meu abast poblets amb platjes fantàstiques de la Costa Daurada, en l'idílic Cambrils, en el Salou de tota la vida i entre d'altres meravelles... l'Arrabassada, la Sabinosa i la Llarga a la ciutat Tarragona.

Ara bé, hi ha un moment que se’m crespen els cabells i que ni la perruquera pot dominar. Davant tantes notícies fresques i estiuenques, es destaca que... guaita aquesta després d’un mes de parir gaudeix d’una esplèndida figura, i aquesta... amb l’edat que té i vajaaaa quin cos més estupendu... doncs mira... ara ve quan em surt la bruixa que porto dins i estic convençuda que tots els que fan cursos de photoshop treballen en una revista d’aquestes.

Jo, enguany, ho tinc claríssim, que si fos famosa ja veig el titular: Que li ha passat a la Cris?, guaita com s’ha descuidat... s’està fent gran... Doncs mira... la Cris després de tres mesos de no fumar, gaudeix, molt... (ho intento i m’esforço a acceptar-ho) orgullosa... bé més que orgullosa, diguem resignada... d’una espléndida i rodoneta figura, que coi, hem de fardar dels nostres èxits, ole, ole i oleeeeeeeeee i deixar de fumar, és tot un èxit!!! Que consti en acta... jo... descuidada... maiiiiiiiiiiiiiii. Ho tinc clar que cada pes té el seu contrapés...

De bon matí si el que vols és tenir un dia rodó, ja saps que és el que has de menjar... i per acabar el dia mediterraneament ja que "todo depende del como, y el como depende de ti". I si el que em de fer és, en les nostres estones lliures, esport a l'aire lliure... serà que no... amb aquest bat de sol i humitat que cau... jo no em moc!!!

Mireu, jo defenso cegament que ens hem de cuidar, i molt... res d’abandonar-se, això mai... una bona imatge és sinònim de salut, confiança i autoestima. Ara bé, cal que tinguis clar que el més important és comprometre’t amb tu no amb la teva figura.

El 60-90-60 no deixa de ser un estàndard que no sé pas qui s’ho va inventar, i a qui van mesurar? En el meu cas, no s’aproxima ni de conya!!! Bé, en el meu cas i en el de tothom, per sort, perquè cadascú és com és... AUTÉNTIC I PERFECTE!!!

I cada cop que em trobo algú conegut i em pregunta: ei Cris, com estàs?, jo... amb un somriure li responc: al punt!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario