11 mar 2013

Bondia dilluns!!!


Iniciem una nova setmana i com cada dilluns em programaré l’agenda, està clar que mai res em surt com jo vull, a vosaltres també us passa?, cada dia és una caixa de sorpreses... de bones i de no tant bones, esperes... desesperes... ara, si no fos així la nostra vida seria una successió de fets calculats, programats, més o menys com la peli de la “Marmota”, ja sabeu quina dic... Ara bé davant tanta incertesa, jo tinc per costum fixar una estoneta (petita, petita) de repòs, programada, petit moment d’avorriment que agraeixo enormement. A veure que m’espera aquesta setmana... i tu? vinga... que ja és dilluns!!!

PD de dilluns: El dia de la Marmota o Atrapat en el temps, una película que ens fa reflexionar, que estem fent amb la nostra vida? De debó donem importància, cada dia, al que realment ho té? O ens passem la vida queixa’ns i malhumorats?


cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario