14 mar 2016

Bondia dilluns!!!


La setmana passada, fent el disseny d’una entrevista en una revista, em vaig enamorar de l’entrevistat. Li vaig comentar a la meva família i rient em van dir: però si és gai!!!


Fa un grapat d’anys tenia una idea de l’amor, ara... amb el pas dels anys ignoro aquells que em prometen i alhora confonen amor etern amb efímer. Ara m’enamoro del gai entrevistat, m’enamoro de la meva millor amiga quan m’envia els missatges de wattsap en anglès perquè sap que l’estic aprenent. M’enamoro d’un vell amic que manté una tendra, divertida i fantàstica conversa plena de records (encara que algun d’ells sigui dolorós) i per intensificar el meu enamorament em diu que li agrada el “Bondia dilluns”. M’enamoro del peixater del mercat quan em diu: ¡Buenos dies princesa!, m’enamoro del que m’envia un missatge inesperat un dia qualsevol, m’enamoro de qui s’enamora de mi pel que sóc i sobretot m’ho demostra... sigui home, gos, dona, gai, jove, gran, gat, de Reus, de Tarragona o de València... No escollim de qui ens enamorem, i algun cop, aquest és inoportú i a més conflictiu, serà que amb els anys m’estic tornant facilona!!!

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario