2 mar 2015

Bondia dilluns!!!


Aquest cap de setmana he coincidit amb una amic que feia temps que no ens veiem. L’inici de la conversar va anar així:

- Ostres quan de temps, quina alegria, com va tot?
- Molt bé... “anant tirant” i “esperançat de cara el futur”

Primer vaig pensar: aiii mira que bé, que maquet!!! I jo que ho analitzo tot (tinc aquest defecte vessss no hi puc fer més)... penso: anant tirantttttt, auuu vinga, que no, que noooo, de tirar res de res, el que hem de fer és arreplegar, abraçar, agarrar... i l’altra: esperançat de cara el futur: aquesta tela, telita... que no, que d’esperar tampoc, no espero res ni ningú... espenyent i vivint el present, que sense que t’adonis ja és passat i a la que badas, patapum, ja no hi ets.

Au, a partir d’ara quan em veieu (i si no m’esquiveu fent veure que us truquen pel mòbil) que sigui per dir-me: Anant abraçant i vivint el present!!!


Que tingueu una gran setmana!!!

cristina.grosp@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario