19 ene 2015

Bondia dilluns!!!



I després de la tempestat ve la calma... i si no ve, doncs jo vaig a buscar-la. Després d’uns dies, diguem... masses dies, complicats, vaig a practicar el que més m’agrada “mens sana in corpore sano”. De bon matí, ja m’he enfundat en les malles, el paravent, un gorro i les imprescindibles bambes de córrer, això si, sempre amb la simpàtica i agradable companyia de l’Aslan i la Tina. He impregnat d’aire fred els meus pulmons i he escoltat el silenci de la meravellosa muntanya que envolta casa meva. Per acabar un bon batut proteínic escalfat, una dutxeta i... a treballar!!! 

Són tantes les sensacions quan sents aquest fred a la cara, així que... sortiu i comproveu-lo. 

Que tingueu una fantàstica setmana!!!

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario