9 nov 2014

Bondia dilluns!!!



Avui, un dilluns de fa 45 anys vaig iniciar un emocionant camí. Un llarg camí, que alhora ha estat molt curt, ple de vivències inesperades. La vida és passat, present i futur i no es construeix amb els anys viscuts sinó amb les experiències gaudides, experiències de tots tipus, de bones i de no tan bones, que fan la persona.
I en aquest camí no poden faltar els somnis, i jo tinc aquest vici, hi estic enganxada, i només lluitant s’assoleixen i qui no lluita no guanya... insisteixo, insisteixo, insisteixo.
Cada quilòmetre de la meva vida ve marcat pels meus errors i els meus encerts, els meus fracassos i els meus èxits, i per no atascar-me els he superat de la millor manera que he sapigut i no ho he fet sola, ho he fet amb tots vosaltres.

Gràcies a tots per formar part de mi, gràcies per haber estat i gràcies per ser-hi, heu fet que a dia d’avui... em consideri una bona persona!!!

I que per molts quilòmetres més continuem caminant junts, queda molt per fer, queda molt per aprendre, queden molts riures per compartir...

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario