24 feb 2014

Bondia dilluns!!!


Hi ha matins que voldria enganxar-me amb loctite al llit, voldria agafar la pitjor de les grips, la A, la B i la C juntes (quina il·lusió caure malalt en aquest moment), i reso per trobar un embús a la rotonda de Misericòrdia que em retingui el cotxe fins les 3 de la tarde. I ves per on, ni loctite, ni grip, ni embús... És curiós el que provoca la por, el pànic, la inseguretat, el canguelu... tot això m’ho creo jo, només jo. “No podem permetre que la por a perdre ens faci perdre” (aquesta frase no és meva, és d’en Xavier Plana Virgili). 

Així que obligat a conectarte a la realitat i deixa de visualitzar excuses. 

Que tingueu una enèrgica setmana, si pot ser sense loctite, ni grip, ni embús!!!

cristina.grosp@gmail.com


No hay comentarios:

Publicar un comentario